A tartalom készítésének módja: A hang- vagy a képanyag jelentős mértékben módosított vagy digitálisan generált.
Nemcsak hazánkban, globálisan és Európában is 2024 nyara lett a legmelegebb a mérések kezdete óta. Forrás : idokep.hu
A képen a szingapúri „Interlace” nevű épületegyüttes látható. Az épületet az OMA építészeti iroda tervezte és 2013-ban fejezték be az építkezést. Az épületegyüttes 31 hatszintes lakótömbből áll, amelyek egymásra helyezve egyfajta "függőleges falu" érzetet keltenek. Ez a struktúra radikálisan eltér a hagyományos toronyházaktól, hiszen a megszokott függőleges elrendezés helyett horizontális és átlós irányban helyezkednek el az épületek. Az épület nagy hangsúlyt fektet a zöld felületekre, tetőkerteket, zöld teraszokat és különféle vízfelületeket alakítottak ki, hogy a természetes környezetbe illeszkedjen. Az épület körülbelül 8 hektáros területen fekszik, amely magában foglalja a közösségi tereket és parkokat is. Az építészek célja az volt, hogy elősegítsék a lakók közötti társadalmi interakciót. Az épületek közötti terek közösségi tevékenységekre és szabadidős programokra adnak lehetőséget. Az Interlace számos nemzetközi építészeti díjat nyert, köztük a 2015-ös World Building of the Year díjat a World Architecture Festivalon, ami az egyik legnagyobb elismerés az építészeti világban.
Reagálnék a legutóbbi Parasztparkolós esetre, ahol "kétségbe vonják" a rovat létezését. 🙂 A kedves levélíró elég lazán vehette a KRESZ vizsgát, ha az útburkolati jeleket csak irányadónak gondolja, bár ezzel kis hazánkban sokan mások is így vannak. Nem voltam rest, kikerestem a Jogtárban, hogy mi is vonatkozik a várakozásra, mivel ez a hivatalos neve a parkolásnak. Plusz egy kis rövid levezetés. A KRESZ (1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól) 41$ 1-es pontja így szól: 41. § (1) A 40. § rendelkezéseit értelemszerűen alkalmazni kell a várakozásra is. A 40§. a megállásról szól. Ennek az 1-es pontja: 40. § (1) * Járművel megállni – ha közúti jelzésből vagy a (2)–(5) bekezdés rendelkezéséből más nem következik – csak az úttest menetirány szerinti jobb szélén, azzal párhuzamosan, egy sorban szabad. A megállást irányjelzéssel jelezni kell. Magyarul a közúti jelzés is számít, azaz az útburkolati jelek is. Az útburkolati jeleket a 18§-as paragrafusban találjuk meg, ott pedig a j. pontot ajánlom figyelembe. (j) várakozóhely (155–156. ábra); az egy gépkocsi várakozására szolgáló helyet jelöli meg; Szóval mielőtt valaki elkezdené mutogatni bármilyen hatóságnak, hogy ezek a vonalak az irányadók és csak opcionálisak, akkor ne csodálkozzon ha jó esetben kap egy mikuláscsomagot. Üdv, PP